Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice: hoe kan ik helpen? - The Present Perfect

Hoe kan ik je helpen?

Welkom bij The Present Perfect

Heb je een vraag of een opmerking over de website, een product of een bestelling? 

Wil je graag meer weten over gepersonaliseerde relatiegeschenken en onze aanpak hierbij?

Aarzel zeker niet om mij te contacteren ([email protected])

Ik doe mijn uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen.

Ilse

Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Telefoon +32 (0) 52 57.76.60
  • Adres Lucien Reychlerstraat 38/2 9250 Waasmunster
Veelgestelde vragen

1 Verzending

Wij werken met Bpost, DPD en PostNL en leveren enkel in de Europese Unie. De verzendkosten worden berekend aan de hand van het land van bestemming. 

Voor België bedragen de verzendkosten 6€. Voor Nederland en Luxemburg 8,5€.
Voor Frankrijk en Duitsland wordt 10€ als verzendkost aangerekend.
Voor alle andere landen bedraagt de verzendkost 20€. Deze bedragen zijn steeds inclusief BTW.

Voor een bestelling hoger dan 100€, zijn de verzendkosten gratis.

Voor de levering van salontafels van Notre Monde, wordt wel een transportkost aangerekend worden owv het groot volume.
Dit is afhankelijk van de plaats of land van levering.
We nemen contact met u op om deze verzendkosten apart met u te bespreken.

Ja, dat kan.
Op de bestelpagina is het mogelijk die optie aan te vinken.
Wij zorgen er dan voor dat jouw artikel mooi ingepakt wordt.
Indien je dit wenst, kan je ook een persoonlijke boodschap toevoegen die we graag op een kaartje schrijven voor de uiteindelijke bestemmeling.

Dat kost je niets, we doen dat graag voor onze klanten.

Natuurlijk!
Belangrijk hierbij is dat je het leveringsadres van de bestemmeling invult.
Het leveringsadres is dus verschillend van het facturatieadres.

Wil je graag een persoonlijke boodschap toevoegen voor de gelukkige, dan kan je dit vermelden bij de opmerkingen.
Wij maken dan een mooi kaartje met je wensen of boodschap.

 

Je hebt de keuze om de levering te weigeren bij levering.
Je stelt dan de postbode op de hoogte van het waarom van je weigering. Hij zal dat noteren.

Je kan natuurlijk ook eerst controleren of de inhoud onbeschadigd is.
Is er beschadiging van de inhoud, dan stuur je een mail naar [email protected] met de beschrijving van de beschadiging en duidelijke digitale foto’s ervan.
Wij helpen je dan graag verder.

Je hebt 14 dagen de tijd om een pakket terug te sturen. 

Eerst stuur je een mail naar [email protected] met de vermelding van je naam, het nummer van de bestelling en de reden van terugsturen.
Daarna zorg je ervoor dat de goederen binnen een periode van 14 kalenderdagen na aflevering naar ons verstuurd worden.
De datum op het pakket geldt als bewijs. Gebruik daarvoor de originele verpakking.
Vergeet niet om een kopie van je verzendnota toe te voegen.
Verstuur je je pakket te laat of is het onvoldoende gefrankeerd, dan hebben we het recht om het pakket niet aan te nemen.

De verzending van retours vallen volledig ten koste van de klant. Je kan het pakket terugsturen naar BVBA The Present Perfect, L. Reychlerstraat 38/2, 9250 Waasmunster.

Van zodra we de goederen aangenomen hebben en de conditie ervan nagekeken is,  zullen we  binnen de 14 dagen het bedrag van je bestelling terugbetalen, exclusief de verzendkosten.

2 Betaalmethode

The Present Perfect draagt de betrouwbaarheid van het online bestel- en afrekenproces hoog in het vaandel.

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst, word je, indien je kiest voor Creditcard  – iDEAL – Mister Cash/Bancontact – PayPal – Belfius – KBC/CBC - Apple Pay of Sofort Banking doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van Mollie of PayPal om je online betaling direct te kunnen voldoen.

Mollie en PayPal maken hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptietechnologieën zodat je privacy voor 100% is gewaarborgd. 

Noch The Present Perfect, noch derden krijgen uw kaartnummer of andere informatie te zien. 
Mollie en PayPal verifiëren de geldigheid van uw kaart, kaartnummer en toegangsrechten van uw kredietkaart en geeft ons bericht wanneer alles in orde is en de betaling zal uitgevoerd worden.

Zo wordt uw bestelling bevestigd en kan onmiddellijk overgegaan worden tot verzending van de bestelling.

 

3 Cadeaubon

Dat kan zeker!
Niet iedereen houdt van een plaid, tapasbordjes, kruiden, bier of chocolade.
Maar zélf kiezen, daar houdt iedereen van. 
Schenk daarom een cadeaubon die blijvend geldig is als geschenk.

Je kan kiezen tussen een digitale cadeaubon en een 'echte' cadeaubon.
Een digitale cadeaubon kan je zelf thuis printen en een echte cadeaubon wordt als cadeautje verpakt en met Bpost naar jou of rechtsreeks naar de bestemmeling opgestuurd.

Een cadeaubon kan een waarde van 25€, 50€, 75€ en 100€ hebben.
Je kan er ook voor opteren om meerdere kleintjes te kiezen ipv 1 groot bedrag (vb. 3x25€ te kiezen ipv 75€).

Dat is handig als jouw bestemmeling misschien liever meerdere malen wil bestellen.
Aan jou de keuze!

- Bepaal het bedrag voor jouw cadeaubon (25-50-75-100€)
- Kies daarna of je jouw cadeaubon digitaal of fysiek wil ontvangen/opsturen.
- Voeg jouw cadeaubon toe aan je winkelmandje en rond de bestelling af.

- Je ontvangt je digitale cadeaubon (in pdf) onmiddellijk in je mailbox samen met je orderbevestiging.
Deze kan je eenvoudig thuis zelf printen.

- Als je kiest voor cadeaubon in print, dan zorgen wij voor een mooie kaart als cadeaubon.
We kunnen jouw boodschap op de kaart toevoegen.
We verpakken deze geschenkkaart als cadeautje en we sturen deze op met Bpost.

Je kan zelf kiezen of je deze cadeaubon bij jezelf of rechtstreeks bij de uiteindelijke bestemmeling wil laten bezorgen. Het versturen van deze cadeaubon is helemaal gratis :-). Kies dan hiervoor bij verzendmethode voor de optie 'click&collect'. 

Een cadeaubon is onbeperkt geldig. Dat is het leukst!

Elke cadeaubon heeft een unieke code en kan één-malig gevalideerd worden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »